miercuri, 14 martie 2012

Facebook si diferentele de gen

In primul rand nu imi place Facebookul. Nu am un cont cu numele meu real ci unul fictiv pe care intru sa aflu diverse informatii, de exemplu despre facultate. Asta pentru pentru ca distinsii mei colegi au ales mai nou aceasta modalitate "academica" de a raspandi informatii despre cursuri, seminarii sau examene.
Mi se pare amuzant sa observ cum femeile posteaza poze cu bebeii si imediat apar comentarii de la alte mamici extaziate si cam toate se invart in jurul:
"ce dulce e"
"o minunatie"
"sa va bucurati de el/ea"
"superb/a"
"e tare dragalas/a"
Barbatii in schimb sunt mult mai normali, as zice eu. Nu se ingramadesc sa comenteze pozele, nu arunca cu dulcegarii si dragalasenii in spatiul virtual, nu se poarta de parca nu ar fi vazut vreodata ceva mai maret decat un plod. Asta nu inseamna ca nu isi iubesc copiii, dar nu simt nevoia sa cerseasca complimente de la prieteni si nici nu sunt ahtiati sa vada poze cu copiii altora. Bine ca macar jumatate din populatie mai discuta si despre altceva in afara de scutece sau fecale de bebe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu